Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: kaiser
Data: 2015-11-04 13:54:09
Išpjovimas ir išprogramavimas irgi pinigėlio šiaip kainuoja. Tai kažin 
kaip ten su grašių sutaupymu. O pjauna dažnai todėl kad regeneracijos 
pradeda užpypint, kai auto pagrinde vien mieste kursuoja. Na taip kas 
200km grubiai. Važiuoji sau į darbą, sustoji prie šviesoforo ir pasipila 
iš priekinės arkos balti dūmai. Visi žiūri akis išvertę. Pirmą kartą 
pagalvojau kad automobilis užsidegė. Nuvažiuoji į darbą, regeneracija 
dar nepasibaigusi. Sėdėt mašinoj ir laukti kada regeneracija pasibaigs 
arba važiuot pasivažinėt nėra kada, nes į darbą tai reikia. Ir taip 2-3 
kartus. Mašina nebetraukia, prasideda šnypštimai visokie po kapotu ir 
žiū kad tepalo daugėt pradėjo. Pasirodo jis dyzeliu skiedžiasi nuo 
neužbaigtų regeneracijų. Ir čia auto, kuris 150000km net nebuvo pasiekęs 
tuo metu (tikrai, tikrai). Nusispjoviau, nuvažiavau ir paprašiau gero 
dėdės kad išoperuotų bei išprogramuotų, nors iš pradžių irgi sakiau kad 
lai būna.
Aišku, galite pasakoti kad štai koks čia triperis pas tave ir t.t. Kad 
reikėjo benziną pirkti etc. Bet man dzin, nes vienu rūpesčiu nemažu 
sumažėjo. O ir kamuoliai juodi pas mane ant tapkės užmynus nesiverčia iš 
duslintuvo.
Peace.

On 2015.11.04 10:31, Herkus wrote:
> Issipjauna, kitiem parekomenduoja, rankom ploja, bet po to patys
>   is paskos vaziuodami dusta, ziu kas kokia astma isitaiso. Bile,
>   kad biski grasiu sutaupiau, px visa kita.
>
>