Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-05 22:40:11
pala pala, tai pagal tave juodi dūmai = suodžiai tai ne kietos dalelės? 
O kas jos tada? :)

O apie smerkimus tai čia tavo kompleksas kažkoks. Niekas nieko 
nesmerkia, tiesiog sakau, kad važinėt su dūminančios iškastruotom 
sugedusiom mašinom nėra zajebys ir tai yra blogas tonas. Nieko daugiau.
Ir jei tu galvoji, kad smirda tik autobusai, tai komentaras tik vienas - 
lieva atmazkė.

On 2015.11.05 22:11, CodeC wrote:
> tai kodel tu dar ne su nauja masina vazineji? juk tersi miesta!!!
> as vat sito nesuprantu - pisa prota kas antras del to DPF. patys su
> lupenom 15m senumo vazineja. tai kur ten ta ekologija? gal jus
> matematikos nelanket mokykloj, pasiskaiciuot nesigauna, koks ir kiek
> potencialas pas lietuvi nupirk auto. nes tersia pagrinde SUSIDEVEJES
> variklis. px su DPF ar be. o kitokio tai dauguma neiperka. nu soriukas,
> bet taip yra. as kazkaip itariu, kad tu net nesuvoki ka ir kaip tas DPF
> sulaiko, nes rasineji apie visokius miesto centrus ir pasvarejusia
> Parodos gatve. kuri optimistiniu variantu pasvarejo vien del to, kad
> puse autiku uzdujintu vaziuoja, o ne del kazkokiu DPF, kurie gal kas
> 50-toj masinoj ir yra.
> kai dyzelis 'dumina', tai reiskia nesudegusi kura del milijono galimu
> priezasciu. dumu DPF nesulaiko. nesudeges kuras ir kietosios daleles
> nieko bendro neturi. kietosios daleles nesmirdi. ju nesimato. jeigu auto
> dumina, tai dumina ir su DPF ir be DPF. nei daugiau nei maziau. todel
> visi palyginimai ir svaigimai apie ekologijas pagal subjektyvius uosles
> ir akiu pojucius gatvej - juokingi iki asaru.
> nuodingu degimo produktu, duju,  DPF taip pat nesulaiko ir nepanaikina.
> taigi jis nieko nesulaiko, kas daugiausiai nuodija ir kas smirda.
> sulaiko kietasias daleles, apie kurias visi garsiai sriubauja ir nieks
> nera nei mates nei uostes, tiesiog tiki tuo, ka jiems parduoda. ir
> vadina debilais visus, kurie tuom netiki ir nesureiksmina.
> DPF yra tiesiog naujos masinos atributas. kuris atskiria naujas nuo
> senu. ir kadangi savaime mases neskuba pirkti nauju, nes tai brangu, tai
> kuriami ivariausi istatymai ir normos, kad priversti tai daryti.
> prisidengiama ekologija, rupesciu ir kitom nesamonem. visa tai - legalus
> reketas ir tiek.
> bent jau pats vazinetum nuliova masina, kuri tikrai maziau tersia uz
> sena, bet ne del DPF kazkokio, o del tobulesnio ir nesusidevejusio
> variklio. net tada negali smerkti kitu, kurie tokios neiperka ir
> priversti vazinet sena. nori ekologijos - palauk 20 metu. arba emigruok
> ten kur ji didesne.
>
> On 2015.11.05 13:02, Dainiushas wrote:
>> arba kitas scenarijus - mieste važinėji, išleki į užmiestį ir
>> išsiregeneruoja. m?
>>
>> On 11/5/2015 11:38 AM, CodeC wrote:
>>> On 11/05/2015 11:06 AM, Deivis wrote:
>>>> Tai gal susitarkim, kad tu kalbi apie mašinas, kurios važiuoja kas
>>>> valandą po 5km? Tipo pavažiuoja, palaukia kol atvės, vėl pavažiuoja :)
>>>
>>> geras paradoksas gaunasi, ar ne? labiausiai DPF pasiteisina pjaunant
>>> ilgai ir nuobodziai autobanais. kur is esmes ta ekologija totaliai px,
>>> nes ten nera zmoniu. o mieste vazinejant is to DPF daugiau zalos nei
>>> naudos, sumoj nesigauna jokios ekologijos. bet reikalavimai griezti ir
>>> reikalauja, argumentuoja ekologija.
>>> taip paemus statistiskai - dauguma mazu masinu, su silpnais varikliais,
>>> kibiriukai vadinami. taigi jie nesilenda is miesto. bet visi su DPF :)
>>>
>>>>
>>>> O dėl laikymo rankose ir gyvai matymo - dauguma nėra matę kaip atrodo
>>>> suodini rūkančio žmogaus plaučiai. Jie atrodo BAISIAI, bet pilna
>>>> rūkančių ir jie neplanuoja sau plaučių apmutuoti vien dėl to, kad
>>>> potencialiai pasižiūrėjus ten negražu :) Juk veikia ir tiek.
>>>
>>> tai jo. jie toliau ruko, nes savo plauciu nemato. tai tiesiog malonu ir
>>> tiek.
>>>
>>>>
>>>> CodeC brought next idea :
>>>>> as ne manau o zinau.
>>>>> kazkaip itariu tu neesi to filtro gyvai mates ar tuo labiau rankose
>>>>> laikes.
>>>>> pasiziuri idealu multika ir dziaugiesi.
>>>>> isivaizduoji kad ten viskas be jokiu liekamuju dalyku praeina
>>>>> deginant-regeneruojant iki 1000C kaitinant visa ismetima? cia tik tame
>>>>> multike tas filtras po regeneracijos svarus kaip naujas. realybe kita.
>>>>> ir pradzioj vyksta sunkiau pastebimos pasyvios regeneracijos, kurios
>>>>> drozia varikli ir didina sanaudas bei padeda labai trumpam ir nedaug.
>>>>> kai prasideda aktyvios regeneracijos tada filtrui jau rimtai viskas.
>>>>> klausimas, kodel tame tavo multike apie tai nei zodzio, nekilo?
>>>>>
>>>>> On 11/05/2015 10:47 AM, Deivis wrote:
>>>>>> ir vis tiek manai, kad DPF užsikimšimas skirtas detektuoti, kad
>>>>>> mašinai
>>>>>> ragas parėjo jau?
>>>>>>
>>>>>> CodeC brought next idea :
>>>>>>> kad nieko naujo nepamaciau.
>>>>>>> grazus multikas ir tiek.
>>>>>>>
>>>>>>> On 11/05/2015 10:31 AM, Deivis wrote:
>>>>>>>> davaj pasižiūrim abu į vieną iš tūkstančio demo ir padiskutuojam iš
>>>>>>>> naujo?
>>>>>>>> https://youtu.be/7mt66m_73dE
>>>>>>>> Matosi ir kaip regeneracija atrodo. Ką manai?
>>>
>>
>