Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-04 16:38:06
neįsivaizduoju, rado pjaunant jau filtrą irgi :).

Ar sprendžia viską, nežinau, nes periferijos ten dar daug aplink variklį
- o tos šlangutės skirtos matuot slėgį prieš filtrą ir po idant žinot
kada pradėt regeneruot. Tai kaip gali veikt filtras, jei matuojamas
atmosferos slėgis?
Apskritai, kol variklis nedegina tepalo, labiausiai tikėtina, kad
filtras yra kito gedimo pasekmė.