Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Herkus
Data: 2015-11-04 14:34:05
Tai va tame ir esme, kad dzin. Kastruojam, dziaugemes ir po to
 skundziames smogu. Ne paprasciau ant benzo pereit galu gale? Man
 tai dpf pjaustymas atrodo, kaip trumparegiskas sprendimas ir dar
 is kito galo.

Zmona po miesta zylioja irgi, net nesvarsciau imti dyzeline auto.

Pats vazineju greitkeliais dazniausiai, jokiu problemu su dpf jau
 4-ti metai. Dumingumas 0.03 kazkas tokio, 2.4 variklis.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/