Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-04 19:35:09

> jie ne debilai, jie tiesiog uzsiima serijine gamyba, kur kiekvieno
> individualiai ant stendo nesukioja, nematuoja ir netiuninguoja. tu bent
> suvoki, kad reiskia tiuningas paraidziui? ar iskart su tamsiais langais
> asocijuojasi?

nori pasakyt, kad pagamina milijoną variklių ir visi jie skirtingi? Gal
tik nejuokink.... :)

> galesiu parodyt jei nori.
> deklaruotos sanaudos yra nauja, auto. pavazinejes (bet toli grazu iki
> lavono ir visokiu 300kkm) jis nebera naujas ir gali tik svajot, kad tavo
> sanaudos yra 5.5 nes taip parase gamintojas. jos ir buna keliais litrais

gali parašyt kas ten tam automobilyje pasikeičia, kad sąnaudos pasidaro
+2ltr/100?

> taip, ispjovus DPF naudotam auto, sanaudos sumazeja 0.5-2 l. cia
> apytiksliai reziai, tai individualu. vidurkis apie 1l/100km. nenori
> netikek, man to nereik. tiesiog ziauriai kvailai atrodo tokio lygio tavo
> varymas su grupele etatiniu reksniu.

o dabar žiūrėk, realiai. Regeneracija trunka ~10min, jos metų sąnaudos
didesnės _iki_ pusantro karto. Tai 10-15km nuvažiuoji per tą laiką. Ir
vyksta kas kažkiek šimtų kilometrų. Kažkaip su tavo matematika nesueina....