Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: markatas
Data: 2015-11-03 17:03:42
O kodel manai, kad galios naujai registruotiems? Automobilis turi atitikti 
tarsos normatyvus, kuriuos deklaravo gamintojas. Jei jis neatitinka ju - 
reikia ji tvarkyti, kad atitiktu. Tai buvo salies problema, kad netikrino, 
ar automobilis tvarkingas.

markatas

"Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message 
news:n1ahv7$cfa$1@trimpas.omnitel.net...
> bet kokiu atveju naujas įstatymas galios nuo tos dienos registruotiems 
> tik. Galit pjaut ramiai :)
>
> markatas formulated on Tuesday :
>> Bent jau Vokietijoje tai Padugne galetu pakomentuoti kaip einama. Vienas 
>> klientas Sveicarijoje ejo, tai sake is pradziu su kompu prisijunge ir 
>> atspausdino emsion test duomenis per OBD ka isduoda, o po to dar 
>> apziurejo ar nera siuliu jokiu papildomu ismetime, nes tipo emigrantai 
>> nesaziningi ir ispjaustineja filtrus. Bet fiziskai nematavo, o pas mus 
>> zada matuoti izmetima. Prie progos uzklausiu vienos is TA stociu vadova 
>> prie kavos puoduko, ka naujo per mokymus kalbejo, kuriuose neseniai jis 
>> buvo
>>
>> markatas
>>
>> "ev" <evlds@bbd.bb> wrote in message 
>> news:n1aaml$83o$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu tokiu atveju tikrai puse LT verktu smarkiai.
>>> o tai siuo metu kazkur ES jau yra tokie griezti tikrinimai?
>>> pasikartosiu su klausimu, DE su isoperuotu DPF praeina TUV ar ne?
>>>
>>> On 11/03/2015 02:32 PM, markatas wrote:
>>>> Manau, jei tikrins pagal standarto reikalavimus (o ne bendra dyzeliui 
>>>> kietu
>>>> daleliu reikalavima) ir ziures CO ir HC+NOx ar yra kiek priklauso, tai
>>>> klausimu ar yra DPF ar nera nekils.
>>>> https://www.dieselnet.com/standards/eu/ld.php Be DPF nedatrauks iki 
>>>> Euro 4
>>>> normatyvu ir tiek
>>>