Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-04 19:26:11
On 2015.11.04 19:20, Dainiushas wrote:
> tai tu nori pasakyt, automobilių gamintojai yra debilai ir daro
> automobilius 2ltr/100km didesnėmis sąnaudomis nei padaro bahūriukai
> slaboDkės garaže?

jie ne debilai, jie tiesiog uzsiima serijine gamyba, kur kiekvieno
individualiai ant stendo nesukioja, nematuoja ir netiuninguoja. tu bent
suvoki, kad reiskia tiuningas paraidziui? ar iskart su tamsiais langais
asocijuojasi?

> Ir tu nori pasakyt, kad jei automobilio su DPF sąnaudos yra, sakykim,
> 5.5/100, išmetus tą, kaip tu sakai, šūdą, sąnaudos pasidaryt 4/100?
> Norėčiau pamatyt tai.

galesiu parodyt jei nori.
deklaruotos sanaudos yra nauja, auto. pavazinejes (bet toli grazu iki
lavono ir visokiu 300kkm) jis nebera naujas ir gali tik svajot, kad tavo
sanaudos yra 5.5 nes taip parase gamintojas. jos ir buna keliais litrais
ar dar daugiau didesnes. tik kad runkeliai kiekviena sviesofora vadina
miestu ir poto majkes drasko kad ju stebuklingas aparatas telpa i -2 l
nuo to ka gmaintojas naujam auto deklaruoja.
taip, ispjovus DPF naudotam auto, sanaudos sumazeja 0.5-2 l. cia
apytiksliai reziai, tai individualu. vidurkis apie 1l/100km. nenori
netikek, man to nereik. tiesiog ziauriai kvailai atrodo tokio lygio tavo
varymas su grupele etatiniu reksniu.