Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Ignas
Data: 2015-11-04 17:00:07
ble koks tu konkretus... pisi prota, kad dpf'as ryja ~30% kuro sanaudu 
eilinio lietuvisko 1.9 ar 2.0 dyzeliuko? ar tas konkretus pavyzdys 6 
litru 66kW varikliu? as tau konkretu pvz: juntamai nei trauka, nei 
sanaudos nepasikeite (litra simtui ar +20 arkliu tikrai pajausciau).

On 2015-11-04 16:49, CodeC wrote:
> as tau konkreciai daviau pvz. masina 45kkm nuvaziavus. po visu operaciju
> -2l/100km. tai cia ble kas? lavonas jau skaitosi? iki kiek nauja
> skaitosi? iki 600km?
> ir taip, del skaiciu as tikras. tu matau ne, nes nepatogu jais 'tiket'.
> taip, gerai uzmynus tapke siek tiek dumelis matosi. nefiltruoja dulkiu
> is nuodu niekas. 'normaliai' vaziuojant nesimato. traukia geriau
> nepalyginamai, kuro ryja maziau. tai cia pize ekologija ir reik atgal
> DPF idet? bus daugiau ekologijos nes nesimatys nuodu?
>
> On 11/04/2015 04:44 PM, Dainiushas wrote:
>> o tu žinai kada/nuo ko tas NOx susidaro? Ir tikras dėl tų dviejų litrų?
>> PRasme, paimi naują automobilį, išmeti DPF ir pyst stebuklas?
>>
>> On 11/4/2015 4:42 PM, CodeC wrote:
>>> tai jeigu su DPF sudega 1-2l daugiau kuro per 100km, tai kur tas
>>> papildomas NOX dingsta??? ar tu tuo 'netiki'?
>>>
>>> On 11/04/2015 04:40 PM, Dainiushas wrote:
>>>> DPF'as padaugina NOx?
>>>>
>>>> On 11/4/2015 4:40 PM, CodeC wrote:
>>>>> buuuu. NOX pailgina bybi.
>>>>>
>>>>> On 11/04/2015 04:37 PM, Tomas wrote:
>>>>>> 2015-11-04 16:36, CodeC rašė:
>>>>>>> On 11/04/2015 04:31 PM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>> kietąsias daleles.
>>>>>>>
>>>>>>> kurios baisiai nuodingos?
>>>>>>
>>>>>> Kietosios dalelės sukelia vėžį.
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>