Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-04 14:55:47
akyse nemates tu to filtro nei svaraus nei purvimo ir uzdavineji super
protingus klausimus. jeigu po 600km naujai auto tikrai vyksta
regeneracija, tai belieka uzjaust ir pasiuylt padekot LT kuro kokybei.
nes gamintojas aiskins kad cia viskas zajabus ir nieks nesugedo, masina
vaziuos - visi patenkinti. px kad tas variklis vargiai temps garantini,
o jeigu temps, tai nieko is jo neliks. o tu nuo nulio vairuosi bug by
design.
sekmes toliau tiket ekologija ir pezet apie tai, apie ka neturi zalio
supratimo.