Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: MindX
Data: 2011-03-04 16:55:13
> Analogisku budu nesunku isitikinti, kad mano teiginys teisingas, beje, jis
> lengvai patikrinamas empiriskai ir netgi yra patikrintas milijonus kartu -
> kalejimai visame pasaulyje pilni zmoniu
Tai gal analogišku būdu ir pagrįsk nors vieną kartą, ar į tik tau patogius postus atsakinėji?
Prieš tai atsakyk, kokia populiacijos dalis sėdi kalėjime (imam sakykim EU šalis, nes vis dėl to ginčijamės dėl demokratinės santvarkos), tada bent jau grubiai primesk, kokia dalis piliečių nors kartą gyvenime patyrė fizinę prievartą iš valstybės, ir kokia dalis iš tos prievartos buvo nepelnyta.
Kai pateiksi savo įsivaizduojamas arba kuo nors grįstas procentines išraiškas, tada bus galima jomis remiantis diskutuoti toliau. Įspėju, toliau klausiu apie procentinę dalį žmonių kurie nors kartą naudingai pasinaudojo viešosiomis paslaugomis (mokykla, poliklinika, kelių infrastruktūra ir tt).