Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-24 20:29:20
aš ne apie asmeniškai kažko padarymą, o apie tūpą supratimą "apipisiu
valstybę" nesuprantant, kad dalis valstybės esi ir pats. Ir verksmus
paskui, kad vat blet skandinavai geriau gyvena.

Ir tik nepradėk apie vargstantį verslą - apie tai galėsim pakalbėt tada,
kai "verslininkai" suprast, jog pagrindinis tikslas nėra Q7 per pusmetį
ir didesnis už kaimyno namas per du metus.