Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: |===>
Data: 2011-03-01 21:56:28
eSSas <trach@tibid.ax> wrote in news:ikjbgj$25g$1@trimpas.omnitel.net:

> 2011-03-01 09:49, |===> raÅ Ä—:
>
> Leisk pacituoti: "graudoki neigiantys realybe ir turintys vergu
> mentaliteta, t.y...."
>
> Konkreciu atveju LP, bet koks skirtumas.

nu ok, gali traktuoti ir taip, konkreciu atveju LP viska supranta, bet
panasu, kad bijo pats sau prisipazinti ir todel verciasi kulio per galva
uzsiiminedamas sofizmu, kas mano supratimu yra graudu

> Tamsta itikejes i paniurzgejima njufsuose kaip indulgencija uz aukstu
> principu sulauzyma (susimokejus mokescius)? Leisk nekomentuoti

kokiu principu koki sulauzyma?

> Kaip tu galejai taip pagalvoti. Butum ryskus originalas
>
> Jau esu rases apie intelektualini onanizma - pastaraji karta padejo
> nutraukt beprasme diskusija.
>
> Ar nebus kartais taip, kad verslas, gerai prisitaikes prie
> siandienines "didziuju reketininku" valdymo strukturos, leidzia
> tamstai (bent teoriskai) det skersa ant varguoliu valstybes? Sutinku,
> tokia poskizmo forma Dvyracio Zynioms kiek per sudetinga, bet njufsams
> pajuokint visai pakankama. Dekui

argumentacijos is paties sulaukti nebesitikiu, o tavo vertinimai
neidomus, o ir epitetai nejaudina

kaip mazai suvoki realybe parodo tokie pasakymai kaip 'varguoliu
valstybe', bet nepaisant to, tiesiog tryksti visazinio arogancija, tik
tuo nenustebinsi, tokiu tiek daug, kad galima tai vadinti norma

--
Vinis