Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: |===>
Data: 2011-02-25 09:56:46
"MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in
news:ik7kqe$41h$1@trimpas.omnitel.net:

> Tai klausiu, kas tas sanaudas skaiciuoja, darbdavys ar darbuotojas ?

na to neklausei, bet akivaizdu, kad sanaudas skaiciuoja darbdavys (ar jo
tam reikalui nusisamdytas darbuotojas :)

> Jei verslas neturetu galimybiu ?ia problema i?spresti paprasciausiu
> jam suprantamu budu - vokeliais, tada imtu mastyti ir ie?kotu kito
> lengviausio kelio, kaip u?sidirbti.

taip zmones isradingi, sugeba gana gerai prisitaikyti prie esamos
situacijos, bet nera stebukladariai - siuo metu samdyti bedzius nera
navaro, isaugus kastams, darbo neturetu dar daugiau bedziu

pabandyk pagalvoti kaip keistusi darbuotoju ir bedarbiu santykis keiciant
minimuma - kas atsitiktu, jeigu ji padaugintu is 2, 5, 10, 100? keista,
kad neakivaizu, kokie pokyciai butu dauginant is 0.8, 0.5, 0.1, 0 (tas
pats galioja ir kalbant apie bet, kurias kitas sanaudas)

>>> 3. Minimalus atlyginimas taikomas beveik visose issivysciusiose

> Ka?kokioje kreivu veidrod?iu karalysteje gyveni. Net nesugalvoju kaip
> tau atsakyti.

be abejo, naturalu, kad taip atrodo, deja, turiu nuliudinti - mano
modelis zymiai geriau apraso esama situacija

> Jei a? ar tu sugebam, nerei?kia, kad ir visi kiti turi sugebet.

alkanumo lygi isivertinti sugeba beveik absoluciai visi

> Tu visi?kas anarchistas ar tik apsimeti? Pateik nors viena pasaulyje
> egzistuojancios/egzistavusios ?alies modeli kuris tau labiausiai
> priimtinas.

as vadovaujuosi logika ir empiriniais duomenimis, jeigu isvados padaro
mane anarchistu - tebunie

nera priimtinu ir negali buti, pati salies savoka suponuoja institucine
prievarta - t.y. amoralu elgesi su zmonemis. tai nereiskia, kad niekada
neatsiras, stai atvirai deklaruojama vergove jau praktiskai isnyko, taip
isnyks ir centralizuotas reketas

(tai nereiskia, kad as negaleciau suranguoti saliu)

> Nei velnio nepaai?kinai.

as neteigiau, kad pokytis butu zymus, bet akivaizdu, kad atsirastu
mokanciu atlyginima, mazesni nei dabartinis minimumas, ne vokeliuose

--
Vinis