tai kad nereikia laukti, maximum ka reik - tai laiku informuoti "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:ikduh3$jp4$1@trimpas.omnitel.net... > tikiuosi supranti, kad penktadienio vakara jei varo pas tave is kito miesto > galo, uz tai reikia irgi sumoket? ar lauki iki 3 valandu kol jis > atsitiktinai pasirodys salia? as turiu ju kelis, ir skambinu visiem, ne visi > tuo metu dirba, ne visi tuomet gali privaziuot per pusvalandi, cia tik jei > reikia vazinet per visa miesta su reikalais ir neskubu, tada tik abiem > apsimoka bendradarbiauti. > > -- > vyt/ / > > > "911" <911@lrv.lt> wrote in message news:ik6kis$2f1$1@trimpas.omnitel.net... >>o as kvieciu savo taxista, kuris visada atvaziuoja, nepisa proto, >>nelupikauja $ , gatava luzhsusi zino kur nuvezht ir dziaugiasi nuolatiniu >>klientu. >> o dar ir per kaledas sms su pasveikinimu atsiuncia! ;P >> >> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >> news:ik6jmp$19p$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu tai ko martonas turi maziau klientu su savo naujom masinom nei visos >>> kitos firmos? ir brangiau tik truputi. as pvz nekvieciu martono, kvieciu >>> kabrioleta, nes tai vienintele firma kur neapgaudineja, bet irgi siek >>> tiek >>> brangiau teoriskai, bet abi firmos turi gerokai maziau uzsakymu nei tos >>> eilines... (pas viena grabai kaip daugumoj, kitos vairai apgaudineja >>> daugiau >>> nei 1818 ar 1313 firmos vairai) >>> >>> -- >>> vyt/ / >>> >>> >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:ik64u0$ef5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o as tai skaitau, kad jeigu lieps taksistam vazineti su naujom tvarkingom >>>>masinom, tai tik pakels pravaziavimo kaina, darbo neteks paprasti >>>>smulkieji >>>>servisiukai ir is to lobs visokie nauju masinu pardavimo spekuliantai. >>>>cia >>>>turbut kazkas konkreciai is nauju automobiliu pardaveju nupirko sita >>>>kandidata >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >>>> news:ik64lq$e4b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nelegaliu taksitu vilniuje yra maziau nei 50, jie nieko neitakoja, turi >>>>> savo klientu rata, (nu jei neskaitant nelegaliu busiku kurie dirba >>>>> viesbuciam ar stotyje) visi kiti turi geltonus numerius. >>>>> bumcikas sneka bile ka, bumcikas nezino, kad visi bent vilniaus >>>>> taksistai >>>>> laiko ne maziau sudetinga egzamona, kurio jis pats neislaikytu. >>>>> taksistai ir taip dirba individualiai, moka uz uzsakymus taksi numerio >>>>> turetujui, kai kurie, ypac didesni buskai ar pusiau krovininiai dirba >>>>> dviem-trim imonem is karto. >>>>> >>>>> -- >>>>> vyt/ / >>>>> >>>>> >>>>> "|===>" <vinis@vilnius.lt> wrote in message >>>>> news:Xns9E96A12A6F993vinis@194.176.32.141... >>>>>> http://www.delfi.lt/news/balsuok2011/politikoakimis/article.php?id=42314163 >>>>>> >>>>>> "Licenciju kiekis ribotas, j? skaiciu grieztai kontroliuoja >>>>>> savivaldybe, >>>>>> todel tarp taksistu konkurencija didziule, bet tai tik gerina >>>>>> paslaugos >>>>>> kokybe ir skatina pasitempti pacius taksistus." >>>>>> >>>>>> aisku, kad reikia riboti, geriausiai iki vienos, va cia tai butu >>>>>> konkurencija afigiena, kokybe ir pasitempimas garantuoti >>>>>> >>>>>> "Suprantama, taksi firmos gali pradeti piktintis, kad tai - verslo >>>>>> suvarzymai. Anaiptol." >>>>>> >>>>>> nu, ka tie lochai supranta, juk is auksciau geriau matyt >>>>>> >>>>>> kazin, turi bumcikas dar versliuka, ar jau galutinai nusprende, kad >>>>>> patogiau dalintis is kitu atimtas babkes? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Vinis >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> > >