Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: MindX
Data: 2011-02-25 02:09:32
Jei žiūrint pro rožinius akinius tai kaltas yra socialiai neatsakingas verslas. Realiai verslas ne prie ko nes čia jo tokia natūra. Darbuotojas yra kaltas mažiausiai, nes jis silpniausias. Lieka valstybė, kuri atsakinga už reguliavimo mechanizmą, tokį, kad verslui būtų sudarytos sąlygos kurti pridėtinę vertę ir virinti pelną, o darbuotojui, dirbti, gauti pragyvenimo lygį atitinkančią algą ir sąlygas taupyti pensijai. Jei mechanizmas yra, bet kontrolės nėra - nuo pavadėlio nutrūksta darbuotojas. Jei valstybė persistengia, išbujoja profsąjungos, verslas smaugiamas, vėl blogai. Esmė subalansuotoje sistemoje.

Ir niekaip nesuprantu,kodėl normalūs, valstybės reguliuojami darbo santykiai,  egzistuojantis minimumas ir baltos algos, staiga tampa socializmu?