Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-25 19:12:45
On 02/25/2011 05:56 PM, esquires wrote:
> toks menkas klausimelis - kodel pasikeite savininkai?

jeigu cia bandai privesti prie to, kad imone tapo nuostolinga, del to
savininkai paiskeite, tai klysti. mano labai artima gimine ten dirbo
buhaltere, todel viska zinojo dar geriau uz pacius savininkus.
tiesiog pardave versla. nemazai is to uzdirbo. o nusipirko luzeriai,
verslYnikai. pas kuriuos morales nulis, kurie ziuri tik viena diena i
prieki. kuriem viskas atsipirkti turi rytoj. nu ir pasibaige kaip
dauguma kitu atveju.
o tokiu ar panasiu istoriju - ant kiekvieno kampo. ir nesvarbu, ar
nuperka isvystyta versla is uzsieniciu, ar kysininkaudami privatizuoja
vastybini turta. visur esme ta pati. reikia daug ir ta pacia minute. bet
kokiom salygom, bet kokia kaina. ateitis - px. pvz 'jiesios' istorija
labai idomi.