Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: MindX
Data: 2011-02-25 09:13:18

> nu jo, gali buti neakivaizdu, jeigu nesi niekada samdes zmoniu - yra
> samdymo kastai, rizika, kad darbuotojas pridarys bedu, rizika, kad teks
> patirti islaidu ir tureti galvos skausma bandant atleisti, ir be abejo
> tos sanaudos, kurios tikriausiai akivaizdzios - atlyginimas + duokle
> valdziai
Tai klausiu, kas tas sąnaudas skaičiuoja, darbdavys ar darbuotojas ?

> empiriniai duomenys to nepatvirtina, t.y. lauzi is pirsto, jeigu
> sugebetu - nebutu bedarbiu
Jei verslas neturėtų galimybių šią problemą išspręsti paprasčiausiu jam suprantamu būdu - vokeliais, tada imtų mąstyti ir ieškotų kito lengviausio kelio, kaip užsidirbti.

> jo pasiteisino, tik tam kad suprastum nauda, turi is pradziu suprasti
> valdzios tikslus ir issukius, kurie jai kyla (tikslas - navaras, issukiai
> - nesipriesinimas duokles, t.y. mokesciu, rinkimui, nelengvas tas zmoniu
> veisimo ir auginimo verslas, bet vienok pats pelningiausias pasaulyje)
Kažkokioje kreivų veidrodžių karalystėje gyveni. Net nesugalvoju kaip tau atsakyti.

> kam rasineji akivaizdzias nesamones? tu sugebi susiskaiciuoti ar esi
> labiau ar maziau alkanas darba dirbdamas? o jau kiti nesugeba?
Jei aš ar tu sugebam, nereiškia, kad ir visi kiti turi sugebėt.

> kuo atlyginimo gavimas susijes su kazkokiu draudimu? neskaitant to, kad
> siuo metu is zmoniu prievarta atima dali atlyginimo ir uz tai 'suteikia'
> proga sudalyvauti finansineje piramideje, kuri yra beuzsilenkianti?
Tu visiškas anarchistas ar tik apsimeti? Pateik nors vieną pasaulyje egzistuojančios/egzistavusios šalies modelį kuris tau labiausiai priimtinas.

> jau paaiskinau anksciau
Nei velnio nepaaiškinai.