Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-24 22:26:52
On 02/24/2011 08:29 PM, Dainiushas wrote:
> aš ne apie asmeniškai kažko padarymą, o apie tūpą supratimą "apipisiu
> valstybę" nesuprantant, kad dalis valstybės esi ir pats. Ir verksmus
> paskui, kad vat blet skandinavai geriau gyvena.

o as tai suprantu kitaip, nei 'apipisiu'. jeigu matai, kad lesos,
resursai naujomi netikslingai, svaistomi, dingsta tikslas ir prasme
prideti savo dali, nes vistiek realios naudos nei man nei visuomenei is
to nebus, tiesiog pamaitinsi dar skaniau kazkoki pona ir tiek. todel ten
kur galiu, stengiuos ju nemaitinti.
o skandinavai, tai pasidomek kaip jie gyveno kol naftos pas save nerado.