Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2011-02-27 20:23:49
Ne - čia tiesiog suponuoja, kad darbdavys turi gauti iš darbuotojo 1500lt
pajamų, kad apsimokėtų mokėti minimumą...

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ponial, apsirikau. Supratau, kad cia kita iprasta giesmele - jei nesugebi
duoti tokio darbo, kad duot 1500 lt alga - eik nx.

"MindX"  wrote in message news:ik8eqd$ma8$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei moki minimumą baltais, niekas tavęs nx nesiųs. Juk turbūt uždirba
kiekvienas tau bent 1500Lt, kurių turėtų pakakti padengti jam algą,
mokesčius ir kažkokias darbo sąnaudas (priklausomai kuo užsiima).