Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-25 08:57:36
As Linai su tavim kartu dziaugiuosi, busim abu blogi:) Pirmiausia pakeiskit
poziuri i mokescius. tai nera reketas, tai yra nustatytos zaidimo
taisykles - jei pagal jas nori zaisti - zaidi, jei ne tai nevadink
reketininkais kas tas taisykles nustate nes taip vadini reketininku pats
save, nes esi tu reketininku dalis. Jei visi moketu mokescius tai ir
konkurencija sveikesne butu ir valstybes biudzetas pasipildytu ir to pacio
PVM gal nebutu reikeje is 18 i 21 pakeisti...