as siek tiek zinau apie taksi versla is vidaus,turiu nemazai pazystamu taksi dispeceriu dirbanciu ivairiose taksi imonese, kelis savininkus bei kruva taksistu, tai man leidzia turet bent apytiksli supratima apie sio verslo mastus, atlyginimu lygi, taksistu mentaliteta... As pats kartais kvieciu martona, nes ten dirba du pazystami, dazniausiai diena ir diena kvieciu juos, kiti pazystami dirba naktimis kitose imonese, tuomet kvieciu juos, jei isvis kviest bile ka, kviciu kabrioleta, kur beje nieko ir nepazystu. As daugiau moket nebijau uz kokybiska paslauga, bet martono ji nera kokybiskiausia Vilniuje, o kam priklauso... paskutiniu metu viena taksi imone supirko visa kruva mazesniu, 1313, 1818, mersera ir dar daugybe yra is tikro ta pati imone. praktiskai dabar 4 imones teliko, martonas, 1409, kabrioletas, ir visos likusios su kruva pavadinimu ir samdomu direktoriu. Ai, dar kobla atrodo atskirai vegetuoja. -- vyt/ / "esguires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:ik6jq3$1dt$1@trimpas.omnitel.net... > tikrai maziau ar tik tu nekvieti? > > > "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message > news:ik6jmp$19p$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai ko martonas turi maziau klientu su savo naujom masinom nei visos >> kitos firmos? > >