Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: 911
Data: 2011-02-25 00:54:45
neturiu ka atsakyt.
o ir tavo argumentai niekiniai...
kaip kas pasirenka taip tas gyvena, netinka - yra visos galimybes rintis kita varianta...
Jei truksta drasos , ziniu, noro ar dar kazko- nu tai labai gaila-pacio pasirinkimas...
Yra milionai pavyzdziu kai iskaimo varguoliu seimos milionieriais isauga(net cia njiuwse :DD) ir yra kai is elito bbz kur nusirita...
mano pozicija tokia-viskas priklauso nuo pacio individo.

Vietnamai etc visiskai nedomina - nu absoliuciai viskas ten gi kitaip, kam painiot? tuo labiau kad i jusu su dainiushu perhsama modeli daug kartu panashiau ir realiau...