2011-03-01 09:49, |===> rašė: > atsiprasau, is ko as tyciojausi? Leisk pacituoti: "graudoki neigiantys realybe ir turintys vergu mentaliteta, t.y...." Konkreciu atveju LP, bet koks skirtumas. > o kalbant apie reketininkus, tai neypatingai sunku izvelgti esminius > skirtumus tarp duokles mokejimo tam, kad isvengtum susidorojimo ir > aiskinimo, kad moki savanoriskai, sudares menama sutarti, ir kad nemokantys > elgiasi amoraliai ir vagia is visu musu > > taip kad nenuoseklumu jokiu nematau Tamsta itikejes i paniurzgejima njufsuose kaip indulgencija uz aukstu principu sulauzyma (susimokejus mokescius)? Leisk nekomentuoti >> Vini, tu i savivaldybe nesibalotiravai? Vertingai papuostum marginalu >> spektra > > cia pacio bandymas pasitycioti? man minia ar banda (dauguma, jeigu > patogiau) niekada nebuvo autoritetu Kaip tu galejai taip pagalvoti. Butum ryskus originalas > be to, is sito aisku, kad absoliuciai nesupranti mano pozicijos, t.y. kad > prievartos iniciavimas pries taikius zmones yra amoralus, nes kitaip > suprastum, kad as niekada nesibalotiruosiu ir niekaip kitaip nedalyvausiu > represiniu strukturu veikloje Jau esu rases apie intelektualini onanizma - pastaraji karta padejo nutraukt beprasme diskusija. Ar nebus kartais taip, kad verslas, gerai prisitaikes prie siandienines "didziuju reketininku" valdymo strukturos, leidzia tamstai (bent teoriskai) det skersa ant varguoliu valstybes? Sutinku, tokia poskizmo forma Dvyracio Zynioms kiek per sudetinga, bet njufsams pajuokint visai pakankama. Dekui S.