Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: eSSas
Data: 2011-03-01 19:48:03
2011-03-01 09:49, |===> rašė:
> atsiprasau, is ko as tyciojausi?

Leisk pacituoti: "graudoki neigiantys realybe ir turintys vergu
mentaliteta, t.y...."

Konkreciu atveju LP, bet koks skirtumas.

> o kalbant apie reketininkus, tai neypatingai sunku izvelgti esminius
> skirtumus tarp duokles mokejimo tam, kad isvengtum susidorojimo ir
> aiskinimo, kad moki savanoriskai, sudares menama sutarti, ir kad nemokantys
> elgiasi amoraliai ir vagia is visu musu
>
> taip kad nenuoseklumu jokiu nematau

Tamsta itikejes i paniurzgejima njufsuose kaip indulgencija uz aukstu
principu sulauzyma (susimokejus mokescius)? Leisk nekomentuoti

> cia pacio bandymas pasitycioti? man minia ar banda (dauguma, jeigu
> patogiau) niekada nebuvo autoritetu

Kaip tu galejai taip pagalvoti. Butum ryskus originalas

> be to, is sito aisku, kad absoliuciai nesupranti mano pozicijos, t.y. kad
> prievartos iniciavimas pries taikius zmones yra amoralus, nes kitaip
> suprastum, kad as niekada nesibalotiruosiu ir niekaip kitaip nedalyvausiu
> represiniu strukturu veikloje

Jau esu rases apie intelektualini onanizma - pastaraji karta padejo
nutraukt beprasme diskusija.

Ar nebus kartais taip, kad verslas, gerai prisitaikes prie siandienines
"didziuju reketininku" valdymo strukturos, leidzia tamstai (bent
teoriskai) det skersa ant varguoliu valstybes? Sutinku, tokia poskizmo
forma Dvyracio Zynioms kiek per sudetinga, bet njufsams pajuokint visai
pakankama. Dekui

S.