Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: |===>
Data: 2011-03-01 09:49:07
eSSas <trach@tibid.ax> wrote in news:ikh0m3$qbf$1@trimpas.omnitel.net:

> Mokant mokescius reketininkams ir tuo pat metu tyciojantis is likimo
> bendru, daranciu ta pati. Mintis, kad tyciojies is ju bukumo, uzskaitoma
> nebus - paveiksleli "vse vy duraki" susirask pats.

atsiprasau, is ko as tyciojausi?

o kalbant apie reketininkus, tai neypatingai sunku izvelgti esminius
skirtumus tarp duokles mokejimo tam, kad isvengtum susidorojimo ir
aiskinimo, kad moki savanoriskai, sudares menama sutarti, ir kad nemokantys
elgiasi amoraliai ir vagia is visu musu

taip kad nenuoseklumu jokiu nematau

> Vini, tu i savivaldybe nesibalotiravai? Vertingai papuostum marginalu
> spektra

cia pacio bandymas pasitycioti? man minia ar banda (dauguma, jeigu
patogiau) niekada nebuvo autoritetu

be to, is sito aisku, kad absoliuciai nesupranti mano pozicijos, t.y. kad
prievartos iniciavimas pries taikius zmones yra amoralus, nes kitaip
suprastum, kad as niekada nesibalotiruosiu ir niekaip kitaip nedalyvausiu
represiniu strukturu veikloje

--
Vinis