Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: |===>
Data: 2011-02-25 09:02:10
"MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in
news:ik6qa2$8vh$1@trimpas.omnitel.net:

> 1. Paaiskink savoka minimumo kastai? Cia nuo darbuotojo priklauso ar
> nuo darbdavio verslo modelio?

nu jo, gali buti neakivaizdu, jeigu nesi niekada samdes zmoniu - yra
samdymo kastai, rizika, kad darbuotojas pridarys bedu, rizika, kad teks
patirti islaidu ir tureti galvos skausma bandant atleisti, ir be abejo
tos sanaudos, kurios tikriausiai akivaizdzios - atlyginimas + duokle
valdziai

> 2. Pridetine verte gali sukurti beveik bet kuris socialus darbino
> amziaus zmogus. Jei darbdavys nesugeba isnaudoti jo tam kad uzdirbtu
> bent 1500lt, nx toki darbdavi.

empiriniai duomenys to nepatvirtina, t.y. lauzi is pirsto, jeigu
sugebetu - nebutu bedarbiu

> 3. Minimalus atlyginimas taikomas beveik visose issivysciusiose
> salyse. Matyt pasiteisino?

jo pasiteisino, tik tam kad suprastum nauda, turi is pradziu suprasti
valdzios tikslus ir issukius, kurie jai kyla (tikslas - navaras, issukiai
- nesipriesinimas duokles, t.y. mokesciu, rinkimui, nelengvas tas zmoniu
veisimo ir auginimo verslas, bet vienok pats pelningiausias pasaulyje)

> 4. Skurdo lygis nesumazes, kadangi darbuotojas nesugebes
> susiskaiciuoti, jog dirbdamas uz kelis simtus litu per menesi, alga
> neatperka islaidu (drabuziai, transportas, pasidejusios islaidos
> maistui, sugadintas sveikata)

kam rasineji akivaizdzias nesamones? tu sugebi susiskaiciuoti ar esi
labiau ar maziau alkanas darba dirbdamas? o jau kiti nesugeba?

> 5. Gaunu atlyginima 10 lt/men (hipotetini). Ar esu socialiai draustas?

kuo atlyginimo gavimas susijes su kazkokiu draudimu? neskaitant to, kad
siuo metu is zmoniu prievarta atima dali atlyginimo ir uz tai 'suteikia'
proga sudalyvauti finansineje piramideje, kuri yra beuzsilenkianti?

> 6. Man paaiskink, kaip minimumo panaikinimas padetu sumazinti
> atlyginimu mokejima vokeliais ?

jau paaiskinau anksciau

--
Vinis