Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: |===>
Data: 2011-03-04 00:08:44
Linas Petkevicius <linas@NONONOglservices.lt> wrote in
news:iknui3$2rk$1@trimpas.omnitel.net:

> Tikriausiai nepastebejai, kad norejau parodyt, kad i absurdiskus
> klausimus pagrindziant atsakyma neimanoma?
>
> Kaip tu su moklsiniu metodu paneigsi mano teigini - nelabai
> isivaizduoju.

tai tik del to, kad neisivaizduoji kas tas mokslinis metodas, stai:

http://lt.wikipedia.org/wiki/Mokslinis_metodas

be abejo, kaip ir reikejo tiketis, angliskai straipsnis kur kas geresnis:

http://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_method

butent naudojant mokslini metoda ir nustatyta, kas sukelia trinti:

http://lt.wikipedia.org/wiki/Trintis
(http://en.wikipedia.org/wiki/Friction)

Analogisku budu nesunku isitikinti, kad mano teiginys teisingas, beje, jis
lengvai patikrinamas empiriskai ir netgi yra patikrintas milijonus kartu -
kalejimai visame pasaulyje pilni zmoniu

juokingiausia visame reikale tai, kad apie susidorojimo procedura, ty. kaip
nuo grasinamu laisku pereinama prie veiksmu - antstoliai, mentai, fizine
prievarta ir galiausiai ginklu panaudojimas, zinai geriau uz mane

--
Vinis