Tema: Re: ech bumcikas bumcikas
Autorius: viskas.bus.gerai
Data: 2011-02-28 07:57:18
?Nu tu rimtai pasakyk is kur tokis poziuris pas tave? Man idomu ka tu veiki,
jog tokia pasauleziura naudoji?  Biski nusileisk ant zemes ir apgalvok savo
rasliavas is naujo ka cia pritrolinai. Matyt kokiu knygu prisiskaites - kaip
tapti milijonieriumi ar panasiai? Matyt pats kiek supratau esi darbdavys,
kogero netgi kokis savininkas imones. Idomu kokiam cia darbe gali
darbuotojas motyvuoti kazka, o kur darbdavio motyvacija? Ai velniop
nesiterliosiu...

"911"  wrote in message news:ikemn8$cmb$1@trimpas.omnitel.net...

gailesty paturek savyje, nes tau jo prireiks dar.