Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: RaR
Data: 2011-03-17 11:51:32
Nepaisant to, kad spirito tik apie 4%, tai neįrodo, kad jis nėra viena
pagrindinių to preparato veikliųjų medžiagų. Pridėjus dar vieną
sedatyvinį komponentą kalio bromidą akivaizdu, kad pagrindinis preparato
poveikis yra slopinamasis, toks pats, kaip ir didesnės koncentracijos
alkoholio.

Beje man, suaugusiam žmogui, ir nemažai ragavusiam alkoholio, užteko
maždaug šaukšto 38% alkoholio, todėl mažam vaikui, įtariu, panašus
poveikis ir nuo panašaus kiekio 10x praskiesto alkoholio, ypač kartu su
kalio bromidu.