Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: RaR
Data: 2011-03-16 18:11:51
Čia ir yra bėda, kad daugelis žmonių nemoka susidaryti informacijos
šaltinių patikimumo hierarchijos. Anais laikais žmonėms buvo paprasčiau
- parašė laikraštis ar pasakė per TV, vadinasi informacija kaip ir
oficiali. O staiga atsiradus begalei nepriklausomų informacijos
šaltinių, beje, informacijos turinį smarkiai įtakojant suinteresuotoms
komercinėms struktūroms, daug žmonių visiškai pasimetę, neatsirenka kuo
tikėti, o kuo ne.