Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: DaivaD.
Data: 2011-03-17 09:43:42
"pablas" <pablas112@gmail.com> wrote in message news:ilsdpk$qg7$1@trimpas.omnitel.net...

>  O kaip jums nustate reakcija? pediatras pareiske, kad kudikiams
> alergijos testai neatliekami.

Mūsų pediatrė buvo neseniai grįžusi iš alergologų seminaro, ir davė siuntimą pas alergologę į Santariškes, kuri padarė odos mėginius. Šita alergologė tvirtino, kad galima ir reikia daryti testus net ir visai mažiems vaikams, aišku, sunku buvo kai vaiką badė, o ir sveiką odos vietą buvo nelengva surasti - tik ant nugaros. Bet mūsų atveju tai pasiteisino.
Deja, alergologės pavardės neprisimenu.