Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: Toxis
Data: 2011-03-16 17:59:39
taip, bet shioje srityje yra nemazhai nauju atradimu
http://en.wikipedia.org/wiki/Vermiform_appendix#Possible_secondary_functions
http://www.webmd.com/digestive-disorders/news/20071012/appendix-may-have-purpose

(buvau uzhtikes (berods) ir naujasniu tyrimu, jei idomu, galesiu ryt
pabandyt atkast) .. beja, jo veikimas kaipir aishkus, paskirtis - kaip
minejau yra einamu teoriju... be abejo nereikia atmest ir evoliucines
'atliekos', kaip protiniai dantys, varianto...