Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-16 14:56:41
heh, matyt labiau nepataikyt butu sunku... (su analogija)
Nyche _buvo_ 'egoistishkas zhmogystas aukshtinantis'.. tiesa ar jis buvo
filosofas, priklausys nuo atsakanchiojo pozhiurio.. Mano supratimu - taip :)

Jei jau norejai prieshint, siulychiau kazhka tokio kaip tomistus su
pozityvistais, ar bent pozityvistus su ikikantiniais metafizikais... chia
shiap, bendrai apshvietai