Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: Fred
Data: 2011-03-17 00:23:07
    O tai vandens ir cukraus kombinacija yra laikomas vaistiniu preparatu? Vaistiniu preparatu veikimas turi buti moksliskai patvirtintas, homeopatiniu preparatu veikimas, kaip raso visi moksliniai tyrimai, isskyrus paciu homeopatu tyrimus, yra "ne didesnis, nei placebo". Nieko nuostabaus, vanduo su cukrum is tiesu turetu veikt ne daugiau, nei placebo.