Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: RaR
Data: 2011-03-16 13:31:01
Na jo geležinė logika - "po to, vadinasi dėl to". Jokių kontrolių ir
imties. Bet džiaugsmas išgijus sūnui pilnai suprantamas. Bet kokiame
tikėjime dažnai svarbiausia yra emocinė komponentė.

Jei sūnui būtų pablogėję, vietoje meilės homeopatijai, tikriausiai, būtų
atsiradusi neapykanta, nors homeopatija ir būtų nekalta...

Jeigu tos homeopatės gydymo efektas atsikartoja, ji galėtų savo patirtį
perduoti oficialiajai medicinai, farmacijos kompanijoms. Jei metodas ar
mikstūra veikia, tikrai būtų naudojamas, nesvarbu kad mechanizmas
neaiškus. Tokiu būdu ji padėtų žymiai platesniam pacientų skaičiui
visame pasaulyje, o kartu ir pati praturtėtų arba bent išgarsėtų. Kokios
priežastys verčia nesiekti savo metodo oficialaus patikrinimo?