Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: lingus
Data: 2011-03-16 19:28:28
Na matai, visur galima pažiūrėt kaip yra blogai, bet vien tas bambėjimas
niekam nepadeda. Geriau sugalvoti kaip padaryti, kad būtų geriau ;)
Jeigu žmogus nesugeba atsirinkti informacijos šaltinių,
tai jokia čia išeitis, kad kažkas nuspręs už jį atrinkti. Atrinkėjas
gali būti "gerietis", o gali ir nebūti. Kiek tokių grupių besikertančių
su elementaria logika pasaulyje... Tokios nemąstančios kontroliuojamos
masės ir pridaro daugiausiai žalos. Taigi nemanau, kad rusiška sistema
buvo kuo nors pranašesnė už dabartinę. Atvirkščiai, dabar informacija
pasiekiama pelės spragtelėjimu. Nebereikia laukt susiraukusios
moteriškės viešojoje bibliotekoje, kol atneš užsakytą 15 metų senumo
knygą apie galaktikas. Gal dėl IT jaunesnė karta daug mažiau šūdo galvoj
nešioja :)
Manau išeitis - individualus kritiškas mąstymas, teisingas logikos
naudojimas ir nepriklausomai patvirtintos žinios, faktai.