Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-16 13:33:51
ah damnit.. tikra istorija - mano babanka puse gyvenimo duso ir gydesi nuo
astmos (t.y. be inhaliatoriaus nezhengdavo ne zhingsnio).. priesh kokius 10
metu ja pagyde vienas toks pusiau magishkas daktaras visokiais stebuklingais
milteliais... babanka dekinga jam iki shiol.. paklausus jo, kas ten buvo -
sake, kad astmos niekad net nebuvo, tiesiog priesh belekiek metu ja buvo
blogai diagnozave - o visi stebuklingi tunguskos meteoritai buvo tam, kad
zhmogus "ishgytu".
miss-diagnoziu shiuolaikineje medicinoje buna labai daug - ir taip,
homeopatija (netikri vaistai) tikrai padeda nuo netikru ligu