Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: RaR
Data: 2011-03-17 10:25:38
Tai kad jis paliečia ir šią problemą, citata:

"Kaip jau minėjau aukščiau, yra nemaža dalis homeopatinių vaistų su gana
mažu skiedimo laipsniu, arba tame vaiste tarp kelių stipriai skiestų
komponentų yra ir tokių, kurių skiedimo laipsnis nėra didelis, sakykime,
D1, D2 ar D3."

Ir tai, man atrodo, pagrindinė problema, kodėl daugelis žmonių vis dar
tiki homeopatiniais preparatais. Iš tikrųjų ten dažnai būna pilna
veikliųjų medžiagų, ir jos dažnai tikrai turi kažkokį poveikį.

Mane prieš kurį laiką kankino kosulys - naktimis buvo sunku užmigti,
jokie preparatai nuo kosulio jokio žymaus efekto nedavė (bent aš jų
akivaizdžiai nepastebėjau). Žmona pasiūlė išgerti alkoholio. Išgėriau
brendžio. Kosulys nurimo praktiškai iš karto. Kitą naktį ir dar po to
dariau tą patį, suveikė. Tikriausiai, jei būčiau pavartojęs
"homeopatinį" preparatą nuo kosulio, kurio sudėtyje yra keliasdešimt
procentų spirito, būčiau įsitikinęs jo efektyvumu. Ir daugelio ligų
simptomus švelnina visokios slopinančios medžiagos, nors ir neveikia jos
priežasties.