Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-16 15:24:42
na, kaip minejau, esu 'alergishkas' bullshitui... tolerancija yra rezervuota
tiems, kurie jos nusipelno - juk tu neesi tolerantishkas vagims, ar
prievartautojams? Ir jei matai, kad kazhkas tuojau bus apvogtas kishenvagio,
manau ta zhmogu bandai bent jau perspeti. Tai kodel mano reakcija i moraline
vagyste (religija) ir tiesiogine pinigu vagyste (homeopatija) yra
pasitinkamos su prieshishkumu. Juk jei zhmogus bandytu su tavim konsultuotis
'kiek patartumete per diena ishgerti shlapimo, kad pasveikchiau nuo plauchiu
uzhdegimo', ar dar blogiau, kaip shiuo atveju 'kiek patartumete shlapimo
sugirdyti vaikui<...>' - manau pasistengtum zhmogu paprotinti, kad shlapimo
gerimas, remiantis tyrimais, ar tiesiog paprashchiausiomis vidurinio
ishsilavinimo zhiniomis - jums tikrai nepades.. Ar tu tokiu atveju irgi
'gerbi jo isitikinimus' ir arba nutyli, arba rekomenduoji gert bent po
puslitri?:)