Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: locked
Data: 2011-03-17 09:50:30
viskas ka norejau pasakyti, tai kad tie pizdukai turejo savo paziuras kaip
ir kiekvienas. o kaip nihilistas gali aukstinti zmogu (ar beleka is viso,
tiesa sakant, visgi nihilizmas tai toks dalykas..) tai neisivaizduoju. arba
as nesuprantu pagal ka vertini, matyt vertinam pagal kazkokius VISISKAI
skirtingus pozymius ar tai is nerealiai skirtingu poziuriu tasku.