Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: RaR
Data: 2011-03-16 18:20:46
Moksle klausimas "kam reikalingas" aplamai nelabai svarbus - jį daugiau
mėgsta filosofai. Mokslininkai stengiasi atsakyti į klausimus "kaip tai
veikia", ir "kokiu būdu aš galiu įtakoti ar nuspėti tolesnį veikimą".

Mokslininkai paprastai neklausia "kam reikalingas žmogus", "kam
reikalinga žemė" arba "kam reikalingas pasaulis", jie stengiasi
išsiaiškinti kaip visa tai veikia, kad žinias galėtų panaudoti savo
reikmėms koreguodami vykstančius procesus ar juos nuspėdami.