Tema: Re: Reikia homeopato Kaune
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-16 09:25:26
"F00F" <localuser@localhost.org> wrote in message
news:iloi0t$7uq$1@trimpas.omnitel.net...

> Kaip ten smurfai pedofilai po lova laikosi?

Oooj, puikiai, jau trechias menesis triusias prie naujo projekchiuko (priesh
tai buvo outsorsinti kaledu senelio elfams, kaip zhinia del populiacijos
padidejimo senelio elfai nebesugeba patenkint paklausos, tai tenka ieshkot
outsorso). Sveikiausi populiacijos nariai shiuo metu laikinai apsigyveno
mano vaistu spinteleje, kur jie chiulpia tikru vaistu gydomaja energija
(laizho ivairius vaistus) ir paskui prakaituoja i virtuvinius
rankshluoschius - taip gamindami 7,12% veiksmingiasnius preparatus nei
homeopatija. Juos reikia vartoti kaip lsd - pleshyti popieriaus skiautes ir
deti po liezhuviu.

> Rimtai, turi kokį skriptą parašęs, kuris turi žodyną iš 3 frazių
> ir automatiškai iš jų generuoja atsakymus?

tiesiog i shmaikshtu patrolinima (ash nemanau, kad tai buvo normalus
klausimas) ash atsakau tuo pat.. lygiai taip pat ash atsakychiau i klausima
o.astronomy: "jei mano zhenklas skorpionas, ar tiesa, kad mane labiau veikia
jupiterio audros nei zhuvis?".. =)