Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: Matas
Data: 2009-04-14 10:38:31
As nezinau tokiu zodziu, kuriais gali buti pateisintas savo tautos zudymas,
kenkimas savo saliai ir komandu ( priesisku Lietuvos tautai  ) vykdymas. Tai
yra as niekada nerasiu pateisinimo zodziu brazauskams, paulauskams, paleckiu
sutvei, prunckenems, kirkilams, paksams ir t.t.

Jie visi turi tiesiog nueti i uzmarsti visiems laikams.... is valstybiniu
organizaciju, savivaldybiu jau nekalbant apie Seima ir Vyriausybe...