Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-18 14:43:52
> Esmė mano įsivėlimo į šią diskusiją buvo ta, kad Jūs (Tu, Linas, lasaZ)
> "kriminalinę dalį" (santykių aiškinimus partizaninio karo metu) iškėlėt į
> pirmą planą.

Mane išbrauk. Aš neiškeliu i pirma planą. Aš tik sakau, kad abejose barikadu
pusėse buvo ir saziningu zmoniu ir visisku atmarozku. Ir ju buvo toks
kiekis, kad ju negalima laikyti nereiksminga istorijos dalimi. Bent jau to,
kokia itaka jie turejo.

Beje, jei Petras yra LR kariuomenes kareivis, daves priesaika ir jis ateina
pas Onute ir atima ish jos vishta motyvuodamas tuo, kad Onute kurva, o jis
tautos gynejas, IMHO tai jau išdavystė.