Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-14 08:48:29
Turiu ir tikrus skaicius - kokias dvi dezes originaliu popieriu. Dar
nesuskaiciuota tiksliai - gali prisijungti. Bet pavyzdziui kunigu ir
inetligentu skaicius, nukentejusiu nuo visu valdziu 1933 - 1961 jau galiu
ganetinai tiksliai pasakyt. Siuo metu apie tai rasau nedideli darbeli. Prie
ko cia zydai, visai neikirtau. Bent jau pas mus tikrai ne del to šaude. Ir
informacija ganetinai patikrinta - tiek iš pačių žydų, tiek iš
plechavičiukų, tiek ir kitos pusės.