Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: shedeuw
Data: 2009-03-14 15:36:53
Man idomiau ne instrukcijos, o kaip viskas buvo is tikruju. As tikiu, jog norint ivaryti baimes is pradziu galejo buti vykdomi "pavyzdiniai" susaudymai, ypac del suirutes visada bunancios po karo, bet tai nereiskia, jog galima tiesmukai teigti, jog zmonems buvo tik 2 iseitys - i stribus arba i kapus . Nu arba i miskus. Tiesiog zmones buvo ibauginti IMHO ir nesipriesino verbavimams