Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: Zveris
Data: 2009-03-18 14:35:29
Aš nupasakosiu kaip aš supratau šia citatą:

"visi", tai reguliarioji Lietuvos Respublikos kariuomenė, kuri pagal visas
teisęs privalėjo ginti ir gynė Lietuvos Respubliką ir jos teritorinį
vientisumą.
Kiek pamenu paskutinis iš karininkų buvo nužudytas 1963-65 metais ir tai
buvo Ramanauskas-Vanagas.

Todėl man šis sakinys atrodo visai logiškas, nors aš puikiai suprantu kaip
Tu jį perskaitei.