Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-03-16 14:04:44
as tam ir pritariu, bet tiesa visada turi dvi puses pasakius A nereikia
bijoti pasakyti B. Aishkintis aplinkybes ir t.t. O tai paskui tokie kaip
bonis kiekviena tikra ar netikra (tie kurie jungesi prie partizanu
pasipinigaut ar shiaip is prigimties zulikai buvo) partizana laiko sventa
karve. Sventu tadais vargu ar buvo ir nereikia to bijot.
Sovietu laikais "liaudies gynejai" buvo sventos karves - dabar "mishko
broliai", realybeje ne tie ne anie sventi nebuvo - butent ta ir norejau
pasakyt aishku bonis to niekada nesupras.