Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-14 16:02:06
Tai IMHO niekas ir neteigia, kad buvo tik tokios išeitys. Situacija keitesi
kiekviena diena. Viena diena tos kitos išeitys buvo, kita - ne. Dar jei
kalbet apie išeitys, negalima nematyti ir to, kad kai kam stribai buvo ne
išeitis, o lauktinas variantas ir stojima i stribus jie laike niekuo
neiptaingu dalyku. Dabar visi mes gudrus aiskinti, kas geras, o kas blogas.
O tuo metu situacijos vertinimas buvo visai kitoks.