Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: Zveris
Data: 2009-03-18 14:35:29
Man irgi Lietuvos Respublikos kareivis darantis kriminalinius nusikaltimus
yra shudu kruva, bet nors užsimušk jo nusikaltimų NEPAVYKS pritempti prie
valstybės išdavimo.
Esmė mano įsivėlimo į šią diskusiją buvo ta, kad Jūs (Tu, Linas, lasaZ)
"kriminalinę dalį" (santykių aiškinimus partizaninio karo metu) iškėlėt į
pirmą planą. Išvesiu analogiją - čia tas pats, jei aš dabar sakyčiau, kad
mūsų Nepriklausomybės atgavimas 1990 m. yra chuinia ir visiškai nesvarbi.
BLOGIAUSIA tai, kad Landsbergis su Brazausku nesutarė ir kažkas susprogdino
Bražuolės tiltą ir tai YRA MŪSŲ LAIKMEČIO ESMĖ.
Beje jei prisijungti prie Jūsų (mano manymu) demagogijos, tai Petras iš
Bezdonių kaimo pavogęs vištą (iš mūsų tėvynainės Onutės) irgi yra valstybės
išdavikas.