Tema: Re: Smogikai. failai.lt
Autorius: shedeuw
Data: 2009-03-14 12:31:13
Apie zydus buvo kaimo zmoniu mastymo pavyzdys. Paimamas tikras faktas (zydai plese zmones), paskui sujungiama su kitu faktu (zydai buvo naikinami) ir padaroma isvada. Todel as ir nepasitikiu tuo, ka zmones "kalbejo". Kazkaip iki siol knygose apie partizanus nesu skaites, jog uz nesutikima tapti "liaudies gyvenu" buvo saudoma, todel man yra idomu, ar yra pagristu faktu liudijnaciu butent apie tai